راهکار فوق‌العاده کسب درآمد از اینترنت که نیازی به سرمایه ندارد

امروزه اکثر افراد علاقه‌مند به دنیای وب و یا کارمندانی که در مشاغل مختلف فعالیت می‌کنند به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت هستند، اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند. کسب درآمد اینترنتی راه‌های متفاوتی دارد. در این مقاله شما را با ۴۱ راهکار سودمند کسب درآمد از اینترنت که نیازی به سرمایه ندارد آشنا خواهیم کرد.

خب، اگر به دنبال راه‌های قانونی برای کسب درآمد بیشتر در اینترنت هستید بدون اینکه یک دوره آموزشی جامع درباره کسب‌ و کار اینترنتی خریداری کنید (که ۹۷ دلار هزینه دارد)، جای درستی آمده‌اید!

روش‌های هوشمندانه برای کسب درآمد آنلاین در جامعه‌ امروز
۱.ساخت یک بلاگ (وبلاگ) نیچ و استفاده از بازاریابی

اگر به یک نیچ (در تجارت به معنای جایگاهی خارج از بازار اصلی و دور از توجه رقبای بزرگ) علاقمندید و می‌توانید مخاطبان زیادی را برای آن بدست آورید، ساخت وبلاگ و ساخت سایت استفاده از بازاریابیِ وابسته برای درآمدزایی یک روش خارق‌العاده برای کسب درآمد آنلاین می‌باشد.

۲.راه‌اندازی و رشد یک استارت‌آپ

آیا میدانید تعریف درست یک استارتاپ چیست؟ آیا رویای مدیریت کسب‌وکار خودتان در آینده را در سر دارید؟ ساخت و پیمایش یک استارت‌آپ با رشد بالا درحالیکه دشوارترین راه برای کسب درآمد آنلاین است اما دارای بیشترین میزان سوددهی است.

۳.ساخت و فروش نرم‌افزار

همین حالا با یک نیازِ سیری‌ناپذیر با نرم‌افزار سودمند روبرو هستیم. چه یک برنامه کاربردی تخصصی برای حل یک مشکل خاص طراحی شده باشد چه حتی یک بازی وقتگیر در تلفن همراهتان باشد، می‌توانید یک کسب‌وکار به شدت موفقیت‌آمیز بسازید اگر نرم‌افزاری درست کنید که به مردم کمک کند. (به ریسکِ کسادی نگاه کنید – نرم‌افزار ارتباط تیمی که فقط ظرف دو سال از یک پروژه فرعی به یک شرکت میلیارد دلاری تبدیل شد.)

پیشنهاد وب رمز: گیمیفیکیشن چیست؛ نحوه کار، مزایا و ۱۰ نمونه موفق آن در بازاریابی

۴.شروع یک سایت تجارت الکترونیک و فروش محصولات فیزیکی

اگر به دنبال یک راه حل بهتر برای یک مشکلی هستید که صدها یا هزاران نفر هنوز آن را پیدا نکرده‌اند بهتر است برای طراحی فروشگاه اینترنتی اقدام کرده و اقلام فیزیکی را بفروش برسانید. برای کمتر هزینه کردن و یک شروع سریع میتوانید از فروشگاه ساز هیرو برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

۵.پیدا کردن مشتریان غیروابسته و فروش خدمات به آن‌ها

اگر دارای یک مهارتِ بازاریابی هستید – مثل نوشتن، طراحی، توسعه وب، بازاریابی، مدیریت پروژه یا هر چیز دیگری – یا وبلاگ یا سایت اینترنتی با مخاطبان خاص خود را دارید یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد اینترنتی اضافی و آنلاین شروع همکاری در فروش است.

۶.مربی‌گری آنلاین و فروش خدمات

همانند فروش خدمات غیروابسته (انفرادی)، همچنین می‌توانید دانش و توصیه‌هایتان را در حیطه تخصصی‌تان بصورت یک مربی یا مشاور بفروش برسانید. اگر می‌توانید خودتان را متخصص معرفی کنید هزاران نفر در بیرون مشتاقند در ازای زمانی که به آن‌ها اختصاص می‌دهید به شما پول پرداخت کنند.

۷.ایجاد دوره‌های آنلاین جهت توسعه دانش

اگر در یک زمینه متخصص هستید – چه شغل فعلی‌تان، چه کسب‌وکار انفرادی و چه مربی‌گری – می‌توانید دانشتان را در یک دوره باارزش بسته‌بندی کنید و آن را برای سال‌های آتی بفروش برسانید.

۸.ضبط پادکست و اشتراک‌گذاری داستان‌های الهام‌بخش

پادکست‌ها در حال حاضر فوق‌العاده داغ هستند و دلیل خوبی دارند. با مشغله‌هایی که در زندگی‌مان داریم، افراد بیشتری به دنبال روش‌های انفعالی‌تر برای دریافت یک محتوا هستند. پادکست‌ها فرصت فوق‌العاده‌ای را برای جذب مخاطب و کسب درآمد آنلاین فراهم می‌کنند.

۹.ملحق شدن به یک شرکت پاره وقت (یا تمام وقت) از راه دور
درحالیکه بیشتر ایده‌های مربوط به کسب درآمد آنلاین که تا اینجا پوشش دادیم در کنار یک شغل اصلی قابل اجرا هستند، اگر به دنبال تغییر کاملِ شغلتان و شروع کسب‌وکار آنلاین هستید هزاران شرکت به دنبال استخدام شما هستند و برایشان اهمیتی ندارد شما کجا زندگی می‌کنید.


راهکار فوق‌العاده کسب درآمد از اینترنت که نیازی به سرمایه ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.